2013. május 9., csütörtök

Ünnepi reggeli

VKF! házigazdaként utolsóként posztolok, de remélem elnézitek Nekem. Mentségemre legyen mondva az összefoglalót készítettem, mert tudom, hogy várjátok, így nem akarok vele késlekedni. Holnap már olvashatjátok is.
Az Anyák napja előtti napon édesanyámmal ebéd utáni desszertként egy egyszerű csokoládélávát készítettünk a legfinomabb csokoládéból, amit vaníliafagyival tálaltunk. Pont olyan lett, amilyennek lennie kell. Vasárnap a férjem édesanyjánál voltunk. Kisfiamtól kaptam egy kényeztető kávét az ágyba, sok-sok puszit és szeretgetést, hogy könnyebb legyen az ébredés. Kár, hogy nincs minden nap ilyen, de szerintem szuper, hogy van egy ilyen nap az évben. Ezt a reggelit ott nehezebb lett volna kivitelezni, de ez az én ünnepi kényeztető reggelim.


Eggs Benedict 
Pirított kalács szelet vagy briós, rá füstölt lazac szeletek, esetleg saláta vagy rukkola levelek. 1 evőkanálnyi hollandi mártás, végül ráültetjük a posírozott tojást. A tetejére maldon só és már fogyaszthatjuk is királyi reggelinket.



Áfonyás joghurt brulée
Recept nem is nagyon kell. A poharak aljára portóis áfonyalekvár került, rá natúr görög joghurt, a tetejére pedig vékony roppanós karamellréteg. (Egy púpos teáskanál kristálycukrot a tetejére szórunk és karamellizáló pisztollyal rákaramellizáljuk)


Bárcsak minden nap így indulna.

2 megjegyzés:

  1. Micsoda szenzációs ötlet ez a joghurt brulée!! Az eggs Benedict meg verhetetlen, imádom. :D

    VálaszTörlés